Obrazy newsów: rower1.jpgDnia 20.06.2016 r. członkowie Samorządu Uczniowskiego stawili się w szkole swoimi jednośladami by po godz.8:00 wyruszyć na rajd rowerowy. Uczniowie klasy IVA i IVB byli uczestnikami rajdu po raz pierwszy, ponieważ niedawno zdali egzamin na kartę rowerową. Informacji na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym udzielił pan dzielnicowy J. Drygulski, który w tym dniu gościł w naszej szkole. Najpierw opiekunowie SU sprawdzili listę obecności, zebrali zgody rodziców, karty rowerowe i przeczytali regulamin rajdu. Następnie sprawdzili stan techniczny rowerów. O godz. 8:15 całą grupą wyruszyliśmy w drogę – Małaszewicze, Kobylany, Terespol. Trasa była bezpieczna ponieważ poruszaliśmy się po ścieżkach rowerowych. Po 45 min byliśmy już na terenie kąpieliska w Kobylanach gdzie byliśmy świadkami otwarcia wystawy poświęconej jednemu z bohaterów obrony Twierdzy Brześć, zwiedzaliśmy muzeum, jedliśmy śniadanie na plaży i podziwialiśmy wspaniałe widoki wokół akwenu wodnego. Po godz. 10:00 dotarliśmy do GCK w Kobylanach. Tam zostaliśmy ciepło przyjęci przez P. Magdalenę Romaniuk, która oprowadziła nas po Urzędzie Gminy, gminnej bibliotece oraz zapoznała z wakacyjną ofertą GCK. Dziewczynki z kl. IV założyły karty biblioteczne i wypożyczyły książki na wakacje. Następnie udaliśmy się do restauracji „Galeria Smaków” w Terespolu na smaczny obiad. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do lodziarni na pyszne lody. Około godz. 14:00 wróciliśmy do domu cali i zdrowi. Już nie możemy się doczekać następnego rajdu! – często powtarzali uczniowie kl. IVA i IVB.