Ramowy plan dnia świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2021/2022

 

Godziny

 

Zaplanowane działania

7.15 – 8.00       

Schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne, zabawy według potrzeb
i zainteresowań uczniów. Przyprowadzanie uczniów autobusu szkolnego.

8.00 – 8.45      

Ciche zajęcia dowolne (krzyżówki, rebusy, kolorowanki, czytanie czasopism), przygotowywanie się do zajęć, utrwalanie wiadomości.

8.55 – 9.40      

Zajęcia plastyczno – techniczne, czytelnicze, umuzykalniające, zabawy integracyjne według zainteresowań uczniów.

9.50 – 10.35          

Zajęcia dowolne, rozmowy indywidualne, gry i zabawy stolikowe.

12.30 – 13.30        

 Odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, głośne i ciche czytanie książek,

Odrabianie pracy domowej, odprowadzanie uczniów do autobusu szkolnego, rysowanie, malowanie, lepienie z plasteliny – według zainteresowań uczniów. 

13.30 – 14.30

Zajęcia wg planu pracy świetlicy zgodne z tematem przewodnim tygodnia: plastyczne, muzyczne, czytelnicze, ruchowe, językowe, drama, filmy edukacyjne, pogadanki, odrabianie zadań domowych, zabawy integracyjne według zainteresowań  uczniów, pobyt na świeżym powietrzu, gry stolikowe
 i zespołowe, odprowadzanie uczniów do autobusu  szkolnego.

14.30 – 15.45

Zajęcia czytelnicze, rozmowy indywidualne i tematyczne, odrabianie zadań domowych, zabawy integracyjne, pobyt na świeżym powietrzu, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej,  gry stolikowe i zespołowe, filmy i  bajki edukacyjne, gry i zabawy multimedialne/online/edukacyjne/rozwijające, odprowadzanie uczniów do autobusu szkolnego.


Ramowy plan dnia w świetlicy szkolnej podlega zmianom w zależności od potrzeb bieżących, pogody, zainteresowań, samopoczucia i aktywności dzieci.

Regulamin Samorządu Uczniowskiego

Zespół Szkół im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach

 

Samorząd Uczniowski, demokratyczna organizacja zrzeszająca wszystkich uczniów naszej szkoły w celu reprezentowania ich interesów wobec nauczycieli, rodziców i administracji szkolnej.

1. Samorząd Uczniowski reprezentuje ucznia na terenie ZS. im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach.

2. Samorząd Uczniowski tworzą wszyscy uczniowie, którzy wybierają swoich przedstawicieli do Rady SU w głosowaniu równym, tajnym i powszechnym.

3. Samorząd Uczniowski prowadzi działalność na podstawie rocznego planu pracy zatwierdzonego przez Dyrektora szkoły i Radę Samorządu.

4. W skład Rady Samorządu Uczniowskiego wchodzą;

- przewodniczący SU

- zastępca przewodniczącego

-członkowie – osoby należące do poszczególnych sekcji

- sekretarz

5. Zebrania SU zwoływane są w miarę potrzeb opiekuna w porozumieniu
z przewodniczącymi SU.

6. Zebranie prowadzi przewodniczący wraz z opiekunem.

7. Po każdym zebraniu SU opiekun w porozumieniu z sekretarzem sporządza protokół, który jest do wglądu Dyrektora Szkoły i innych władz.

8. SU poprzez opiekuna przedstawia Radzie Pedagogicznej 2 razy w roku sprawozdanie ze swojej działalności.

9. Zebrania SU odbywają się w czasie wolnym od zajęć.

10. SU może przedstawić Dyrektorowi Szkoły, Radzie Pedagogicznej i Radzie Rodziców wnioski i opinie we wszystkich sprawach szkoły, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw uczniów, a mianowicie:

- prawo do zapoznania się z programem nauczania, jego treścią, celem i stawianymi wymaganiami,

- prawo do znajomości zasad oceniania, klasyfikowania i promowania oraz nagradzania uczniów,

-prawo do jawnej i umotywowanej oceny postępów w nauce i zachowaniu,

-prawo wyboru nauczyciela pełniącego rolę opiekuna SU,

-prawo do organizacji życia szkolnego umożliwiającego zachowanie właściwych proporcji między wysiłkiem szkolnym, a rozwijaniem własnych zainteresowań,

-prawo do organizowania działalności kulturalnej, sportowej rekreacyjnej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi w porozumieniu z innymi organami szkoły.

11. Zadania Samorządu Uczniowskiego

a) przedstawienie władzom szkolnym opinii i potrzeb uczniów,

b) współdziałanie z władzami szkoły w zapewnieniu uczniom należytych warunków do pracy,

c) współudział w rozwijaniu w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, zainteresowań naukowych, kulturalnych, turystyczno-krajoznawczych, organizowanie wypoczynku i rozrywki,

d) dbanie w całokształcie swej działalności o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie i wzbogacanie tej tradycji,

e) angażowanie uczniów do wykonywania niezbędnych prac na rzecz klasy
i szkoły, inspirowanie młodzieży do udziału w pracach na rzecz środowiska,

f) organizowanie pomocy koleżeńskiej uczniom napotykającym trudności w szkole, w środowisku rówieśniczym i w rodzinnym,

g) zgłaszanie uczniów do wyróżnień i nagród, a także kar obowiązujących w szkole,

h) organizowanie prac pozwalających uzyskać fundusze na wspólne cele,

i) rozstrzyganie sporów miedzy uczniami,

j) informowanie całej społeczności o swoich opiniach i problemach (informacje na tablicy ogłoszeniowej SU, gazetka szkolna, apele).

12. Samorząd Uczniowski na prośę Dyrektora Szkoły udziela opinii o pracy nauczyciela, biorąc pod uwagę:

- przestrzeganie praw dziecka,

- przestrzeganie Statutu ZS. im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach,

-oddziaływanie opiekuńczo-wychowawcze,

-posiadanie następujących cech:

umiejętność przekazywania wiedzy

rzetelność i systematyczność

takt i tolerancja

życzliwość i obiektywizm

sprawiedliwość

zainteresowanie uczniem i jego środowiskiem

umiejętność rozwijania zainteresowań uczniów

troskę o bezpieczeństwo i higienę pracy umysłowej ucznia.

13. Kadencja Rady SU trwa 1 rok.

14. Zmiany w składzie Rady SU mogą być dokonane tylko w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach na zebraniu SU.

15. Wybory SU odbywają się podczas wyborów samorządów klasowych.

16. Wybrany może być każdy, który ma prawo do wybierania.

17. Prawo do wybierania ma uczeń kl. IV-VIII naszej szkoły nie pozbawiony praw ucznia.

18. Każdemu wyborcy przysługuje 1 głos.

19. Głosować można tylko osobiście.

20. Wybiera się członków Rady SU i 3-osobowy poczet sztandarowy oraz skład zastępczy.

21. Zmiany w regulaminie mogą być wprowadzone na zebraniu SU po zasięgnięciu opinii członków i innych organów szkoły.

 

Regulamin został zatwierdzony na zebraniu Samorządu Uczniowskiego Zespołu Szkół im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach dn. 14.09.2022 r.

REGULAMIN ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA ROK 2021/2022

1.      Świetlica szkolna jest integralną częścią Zespołu szkół im. Kornela Makuszyńskiego
w Małaszewiczach

2.      Opiekę świetlicową sprawują nauczyciele.

3.      Nadzór pedagogiczny nad pracą świetlicy sprawują dyrektor szkoły i jego zastępca.

4.       Świetlica funkcjonuje zgodnie z przepisami prawa – Ustawa Prawo Oświatowe (Dz. U. 2018 poz.996 ze zm.), Rozporządzenie MEN w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. z 2017 r.; poz. 649, ze zm).

5.      Świetlica szkolna funkcjonuje w sposób zaplanowany w oparciu o plan pracy, plany miesięczne oraz ramowy plan dnia, które są spójne z Programem Wychowawczo Profilaktycznym Szkoły.

6.      Działalność świetlicy jest dokumentowana w dziennikach zajęć świetlicy.

7.      Do świetlicy w pierwszej kolejności przyjmowani są uczniowie dojeżdżający, oraz uczniowie, których oboje rodzice pracują.

8.      Świetlica szkolna jest czynna w godzinach 7.15 - 15.45 w dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno – wychowawcze.  

9.      Świetlica szkolna zapewnia zajęcia opiekuńczo – wychowawcze w dni dodatkowo wolne od zajęć dydaktycznych ( zgodnie z zapotrzebowaniem).

10.  Zajęć świetlicowych nie organizuje się w czasie ferii szkolnych.

11.  Uczniowie nie mogą samodzielnie decydować o wcześniejszym opuszczeniu świetlicy.

12.  Dziecko ze świetlicy odbierane jest przez rodziców lub osoby wskazane pisemnie przez rodziców/ prawnych opiekunów w upoważnieniu (karta zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej). Osoba, która odbiera dziecko, ma obowiązek zgłosić ten fakt wychowawcy świetlicy.

13.  W wyjątkowych sytuacjach dziecko może być odebrane ze szkoły przez osobę wskazaną w pisemnym upoważnieniu opatrzonym datą i podpisem rodzica/opiekuna prawnego dziecka.

14.  O wszelkich zmianach dotyczących trybu odbierania dziecka ze świetlicy rodzice muszą powiadomić wychowawców świetlicy na piśmie z datą i podpisem.

15.  Dzieci zapisane do świetlicy mają obowiązek uczestniczenia w zaplanowanych zajęciach świetlicowych, wypełniać polecenia wychowawców świetlicy. Uczniowie winni wykorzystywać możliwości, jakie stwarza się w świetlicy do odrabiania zadań domowych, rozwijania umiejętności i zainteresowań, odpoczynku oraz prawidłowego rozwoju fizycznego, kreatywności, a także przyczyniać się do zmieniania wystroju świetlicy.

16.  Uczniowie przebywający w świetlicy szkolnej zobowiązani są do przestrzegania regulaminu świetlicy oraz wewnętrznych zasad.

17.  W czasie zajęć świetlicowych uczniów obowiązują te same zasady i sposoby oceniania zachowania, które obowiązują podczas wszystkich zajęć edukacyjnych w szkole.

18.  Uczniowie przebywający w świetlicy szkolnej zobowiązani są do przestrzegania porządku, czystości, higieny, dla własnego bezpieczeństwa muszą działać zgodnie z poleceniami wychowawcy świetlicy.

19.  Wyjście poza teren świetlicy może nastąpić wyłącznie za zgodą wychowawcy świetlicy.

20.  Uczniowie korzystający ze świetlicy szanują sprzęt, meble, gry i zabawki. Po zakończonej zabawie porządkują po sobie gry, zabawki, przybory.

21.  Za zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiadają ich rodzice, którzy zobowiązani są do naprawienia lub zrekompensowania szkód.

22.  Uczniowie napotykający na trudności zgłaszają je wychowawcom świetlicy i wspólnie je rozwiązują.

23.  Wychowawcy świetlicy współpracują z wychowawcami klas, zgłaszają niepokojące
i  nieodpowiednie zachowania uczniów.

24.  Rodzice/prawni opiekunowie zobowiązani są do poinformowania wychowawców świetlicy (pisemnie w karcie zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej) o rezygnacji dziecka z pobytu w świetlicy.

25.  Od momentu odbioru dziecka od wychowawcy świetlicy za bezpieczeństwo dziecka odpowiada rodzic/opiekun prawny lub osoba przez niego upoważniona.

26.  W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju uczniowie uczęszczający do świetlicy oraz rodzice odbierający dzieci ze świetlicy szkolnej stosują się do wdrożonych przez szkołę wytycznych MENiS, MZ i GIS.

Załącznik nr 1 do Uchwały nr 6/2023/2024

Roczny plan pracy Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół

im. Kornela Makuszyńskiego w Małaszewiczach na rok szkolny 2023/2024

Cele do realizacji w roku szkolnym 2023/2024 (Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa):

1. Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego.

2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo – profilaktycznego oraz zajęć wychowanie do życia w rodzinie.

3. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego.

4. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.

5. Rozwój kształcenia zawodowego i uczenia się w miejscu pracy w partnerstwie z przedstawicielami branż.

6. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny.

7. Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej.

8. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.

9. Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.

10. Wspieranie rozwoju nauki języka polskiego i oświaty polskiej za granicą oraz tworzenie stabilnych warunków do nauczania języka polskiego za granicą przez Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. świętego Maksymiliana Marii Kolbego, Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za granicą oraz beneficjentów przedsięwzięć i programów ustanowionych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

 

Kalendarz roku szkolnego 2023/2024

oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych.

04.09.2023 r. (poniedziałek) – Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno - wychowawczych

14.10.2023 r. (sobota) – Dzień Edukacji Narodowej

01.11.2023 r. (środa) – Wszystkich Świętych

11.11.2023 r. (sobota) – Święto Niepodległości

23 - 31.12.2023 r. – Zimowa przerwa świąteczna

29 stycznia – 11 lutego 2024 r. – Ferie zimowe

28 marca – 2 kwietnia 2024 r. – Wiosenna przerwa świąteczna

01.05.2024 r. (środa) – Święto Pracy

03.05.2024 r. (piątek) – Święto Konstytucji 3 Maja

Egzamin ósmoklasisty: 14 – 16.05.2024 r. (nie dotyczy)

30.05.2024 r. (czwartek) – Boże Ciało

21.06.2023 r. (piątek) – Zakończenie zajęć dydaktyczno – wychowawczych

22.06. – 31.08.2024 r. – Ferie letnie

 

 

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024 - projekt

(Ustalone po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, i Samorządu Uczniowskiego. Do publicznej wiadomości zostaną podane po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców):

29.04.2024 r. (poniedziałek)

30.04.2024 r. (wtorek)

02.05.2024 r. (czwartek)

31.05.2024 r. (piątek)

20.06.2024 r. (czwartek)

Razem: 5 dni z 8

W wymienionych dniach szkoła ma obowiązek zorganizowania zajęć opiekuńczo – wychowawczych.

 

Harmonogram planowanych uroczystości szkolnych w roku szkolnym 2023/2024

Lp.

Uroczystość

Termin

Osoby odpowiedzialne

1.

Nasze Westerplatte” – 84. Rocznica Bombardowania Lotniska

w Małaszewiczach

84. Rocznica Wybuchu II Wojny Światowej

Pamięć, edukacja, pomoc – inauguracja ogólnopolskiej akcji BohaterOn

 

01.09.2023

dyrektor, SU, D. Tarkowska,

M. Sowa

2.

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024

 

04.09.2023

dyrektor, wicedyrektor, SU, wychowawcy klas I-VII

dekoracje: E. Stawska

3.

Narodowe Czytanie – „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej

11.09.2023

M. Patrejko, D. Płotnicka,

M. Mikołajczak

4.

Międzynarodowy Dzień Kropki

15.09.2023

E. Stawska

5.

Europejski Dzień Języków Obcych

26.09.2023

I. Markowska, J. Moroz, J. Szydło,

A. Wołosiuk

6.

Dzień Edukacji Narodowej

13.10.2023

M. Sowa

7.

Ślubowanie klas I

26.10.2023

M. Mikołajczak, A. Sołoducha

8.

Święto Niepodległości

10.11.2023

Dorota Tarkowska

9.

Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

17.11.2023

E. Brodacka, A. Zaręba

10.

Dzień Patrona Szkoły – Szkolny Konkurs Recytatorski

listopad 2023

M. Patrejko, D. Płotnicka

dekoracje: E. Stawska

11.

Dzień Kredki

listopad 2023

E. Stawska

12.

Jasełka

22.12.2023

E. Kijuk

13.

Bal Karnawałowy

styczeń 2024

wychowawcy kl. I-VII, nauczyciele

14.

Dzień Kobiet

08.03.2024

G. Wróblewska, E. Suszczyńska

15.

Święta Wielkanocne

27.03.2024

J. Szkodzińska

16.

Dzień Ziemi

kwiecień 2024

Borowik, A. Zaręba

17.

Dzień Pamięci Ofiar Zbrodni Katyńskiej – Dąb Pamięci

Rocznica Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

26.04.2024

M. Sowa, E. Brodacka

18.

Dzień Sportu i Dzień Dziecka połączony z Dniem Zdrowia – „Śniadanie daje moc”

czerwiec 2024

D. Tarkowska, J. Moroz

19.

Dzień Rodziny

czerwiec 2024

E. Stawska

20.

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2023/2024

21.VI.2024

dyrektor, wicedyrektor, SU, wychowawcy klas I-VII

 

 

Harmonogram konkursów zaplanowanych na rok szkolny 2023/2024

Tytuł

Termin

Odpowiedzialny

Konkursy przedmiotowe organizowane przez Lubelskiego Kuratora Oświaty

Zgodnie z terminarzem LKO

dyrektor, nauczyciele

Konkurs z języka angielskiego – kl. III

i IV-VII

październik 2023

J. Moroz

Sztafeta matematyczna – kl. IV-VII

grudzień 2023

E. Brodacka

Kangur Matematyczny

marzec 2024

E. Brodacka

Konkurs „Mój Region”

marzec 2024

M. Sowa

Szkolna Liga Historyczna

Bohaterowie polskiej historii”

kwiecień 2024

M. Sowa

VI Międzyszkolny Konkurs Piosenki Angielskiej i Rosyjskiej

maj 2024

dyrektor, I. Markowska, J. Moroz,

J. Szydło, A. Wołosiuk

Makuszyński uczy nas ortografii” kl. IV-VII

maj 2024

M. Patrejko

Uwaga: Informacje na temat konkursów zewnętrznych będą przekazywane nauczycielom na bieżąco poprzez dziennik elektroniczny.

 

Wytyczne z zakresu oświaty zdrowotnej i promocji zdrowia na rok szkolny 2023/2024

Kierunki działań oświatowo – zdrowotnych i promocji zdrowia wynikają z sytuacji epidemiologicznej, występujących problemów i potrzeb zdrowotnych ludności, zapisów Narodowego Programu Zdrowia i programów pochodnych oraz zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia. W szczególności dotyczą one:

1) Popularyzowania zasad zdrowego stylu życia w zakresie:

- poprawy sposobu żywienia, zapobiegania otyłości;

- propagowanie aktywności fizycznej;

- zapobieganie nałogom;

- umiejętność kontroli stanu swojego zdrowia.

2) Profilaktyki chorób zakaźnych i niezakaźnych poprzez kampanie społeczne i działania akcyjne wynikające z sytuacji epidemiologicznej kraju, województwa i powiatu oraz bieżących potrzeb.

3) Profilaktyki zakażeń pokarmowych i zatruć grzybami.

4) Propagowania zasad higieny osobistej i otoczenia.

5) Badań ewaluacyjnych inicjatyw i programów realizowanych przez PIS w zakresie zachowań zdrowotnych wybranych grup społecznych.

Przedsięwzięcia profilaktyczno – edukacyjne przyjęte do realizacji w roku szkolnym 2023/2024:

1) VI edycja programu antytytoniowej edukacji zdrowotnej „Bieg po zdrowie” skierowanego do dzieci w wieku 9-10 lat (IV klasy) oraz ich rodziców i opiekunów. Głównym celem programu jest zwiększenie wiedzy i umiejętności uczniów na temat zdrowia w kontekście szkodliwości palenia papierosów.

Koordynator programu: Dorota Tarkowska

2) Ogólnopolski Program Edukacyjny „Trzymaj Formę!” adresowany do uczniów klas V, VI, VII, VIII. Celem programu jest edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży szkolnej poprzez promocję zasad aktywnego stylu życia i zbilansowanej diety, w oparciu o odpowiedzialność indywidualną i wolny wybór jednostki. Materiały edukacyjne będą przekazane po otrzymaniu z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Lublinie. Więcej informacji o programie na stronie https://konkurs.trzymajforme.pl

Koordynator programu: Dorota Tarkowska

Sprawozdanie z realizacji programów: „Bieg po zdrowie”, „Trzymaj Formę!” należy przesłać do PSSE do dnia 30.05.2024 r.


Harmonogram zebrań z rodzicami w roku szkolnym 2023/2024

1) 19.09.2023 r. (wtorek) – spotkania wychowawców klas I-VII z rodzicami.

- Poinformowanie o:

a) Wymaganiach niezbędnych do uzyskania poszczególnych śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć edukacyjnych.

b) Sposobach sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów.

c) Warunkach i trybie uzyskania wyższej niż przewidywana rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych.

d) Sposobie informowania uczniów i ich rodziców/prawnych opiekunów o przewidywanych śródrocznych i rocznych ocenach klasyfikacyjnych oraz o przewidywanej śródrocznej i rocznej ocenie klasyfikacyjnej zachowania.

- Ustalenie działań w zakresie realizacji szkolnego programu wychowawczo – profilaktycznego (zaplanowanie działań integrujących uczniów z uwzględnieniem propozycji rodziców).

- Wybory do Oddziałowej Rady Rodziców, wybór delegata do Rady Rodziców Szkoły. Bezpośrednio po zebraniach klasowych spotkanie z delegatami do RR.

2) 15.11.2023 r. (środa) – Spotkania wychowawców z rodzicami – omówienie bieżących wyników dydaktyczno – wychowawczych.

3) do 22.12.2023 r. (piątek) – przekazanie informacji rodzicom/prawnym opiekunom o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną z zajęć edukacyjnych oraz o przewidywanej nieodpowiedniej lub nagannej ocenie z zachowania.

4) 15.02.2024 r. (czwartek) – podsumowanie pracy dydaktyczno – wychowawczej za I półrocze, spotkania wychowawców z rodzicami.

5) 16.04.2024 r. (wtorek) - Spotkania wychowawców z rodzicami - omówienie bieżących wyników dydaktyczno – wychowawczych.

6) 17.05.2024 r. (środa) - przekazanie informacji rodzicom/prawnym opiekunom o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną z zajęć edukacyjnych oraz o przewidywanej nieodpowiedniej lub nagannej ocenie z zachowania na miesiąc przed klasyfikacyjnym posiedzeniem rady pedagogicznej.

 

Harmonogram spotkań rady pedagogicznej w roku szkolnym 2023/2024

31.08.2023 r. (czwartek) – Organizacja roku szkolnego 2023/2024.

14.09.2023 r. (czwartek) – Nadzór pedagogiczny dyrektora w roku szkolnym 2023/2024.

16.10.2023 r. (poniedziałek)Rada szkoleniowa: Dziecko z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu/placówce oświatowej.

06.11.2023 r. (poniedziałek)Rada szkoleniowa: Uczeń z autyzmem i zespołem Aspergera – funkcjonowanie w szkole.

listopad 2023 r.

25.01.2024 r. (czwartek) – Klasyfikacyjne posiedzenie rady pedagogicznej, omówienie sytuacji dydaktyczno – wychowawczej za

I półrocze.

12.02.2024 r. (poniedziałek) – Podsumowanie działań w poszczególnych obszarach pracy szkoły. Przedstawienie informacji z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora szkoły w I półroczu roku szkolnego 2023/2024.

marzec/kwiecień 2024 r. – Rada szkoleniowa (tematyka ustalona z radą pedagogiczną).

17.06.2024 r. (poniedziałek) – Roczne klasyfikacyjne posiedzenie rady pedagogicznej

28.06.2024 r. (piątek) – Podsumowanie pracy szkoły w roku szkolnym 2023/2024. Ogólne wnioski dyrektora ze sprawowanego nadzoru pedagogicznego.

 

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ROK SZKOLNY 2023/2024

KLASA

NAZWISKO I IMIĘ/PEŁNIONA FUNKCJA

POCZET SZTANDAROWY

OPIEKUNOWIE

IV

1. Semeniuk Szymon

2. Szelest Jan

 

Skład I.

1. Grom Weronika

2. Bandzerewicz Piotr

3. Semeniuk Natalia

 

Skład II.

1. Józefczuk Maria

2. Maksymiuk Szymon

3. Nowik Amelia

 

1. Markowska Izabela

2. Tarkowska Dorota

3. Wołosiuk Anna

V

1. Kuśmierczyk Kacper

2. Mularska Zuzanna

3. Zbaracki Marcel

VI

  1. Józefczuk Maria

  2. Nowik Amelia

  3. Wysokińska Karolina

  4. Zientara Wiktoria

VII

  1. Bandzerewicz Piotr

  2. Grom Weronika

3. Kurkowiak Gabriela –

z-ca przewodniczącego SU

4. Laszewski Mateusz

5. Maksymiuk Szymon

6. Niczyporuk Michał- przewodniczący SU

7. Semeniuk Natalia